Доктор Хабіб Аль Сулейман прочитав лекцію про інтернет-маркетинг

Автор: admin 16.03.2017

3

Аудиторія 204 Головного корпусу КНУ була надзвичайно популярною 14 березня, бо ж саме тут відбувалися цікаві й корисні для університетської спільноти заходи.

Зокрема, о 15:00 сюди завітав доктор Хабіб Аль Сулейман із лекцією про інтернет-маркетинг, прийнятні бюджети на інтернет-реклами та перспективи бізнес-проектів і самої реклами в умовах глобалізованого світу.

Спілкування між Хабібом Аль Сулейманом відбувалося переважно між студентами й викладачами економічного факультету та ІМВ. До речі, увесь матеріал було викладено англійською мовою, тому зустріч стала б у нагоді й усім іншим студентам, які її опановують.

Цікаво, що сам лектор успішно суміщає викладацьку діяльність із веденням особистого бізнесу і має в своєму активі такі відзнаки, як нагорода МЕНАА в номінації «Кращий бізнес-лідер» від Інституту лідерства та управління (ILM), групи City&Guilds (Великобританія) та Цюрихського університету прикладних наук (ZHAW), а також викладає за сумісництвом бізнес-адміністрування та маркетинг у 4-х національних університетах різних країн.

Під час лекції Хабіб Аль Сулейман неодноразово наголошував на універсальності процесу обміну знаннями, практичними навичками й досвідом в умовах глобалізованого світу, ілюструючи свій виступ прикладами з власного життя. Бо в сучасних реаліях не важить, де саме ти живеш, істотно лиш те, як уміло ти володієш доступними тобі інструментами й опановуєш нові.

Цікавинками презентації, окрім загальних відомостей щодо видів та інструментів інтернет-реклами, доступних на різних мережевих платформах, стала інформація щодо максимального бізнес-бюджету в розмірі майже $850, витраченого за кожен перехід користувачів за рекламним покликанням, а також порівняння результативності освоєння рекламних бюджетів за допомогою різних інструментів.

Наостанок Хабіб Аль Сулейман порадив присутнім частіше займатися бізнес-практикою для розуміння самих засад маркетингових процесів і нагадав вислів Генрі Форда, що став мотто до самої лекції: «A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time».

В рубриках: Наші заходи

 

Залиште коментар