Інформаційні тренінги “Можливості міжнародних академічних обмінів”, вересень 2016 р.

Автор: admin 25.09.2016

1

Протягом трьох тижнів вересня Відділ академічної мобільності КНУ імені Тараса Шевченка проводить презентації для можливостей академічних обмінів  на 2016/2017 н. р. для студентів, аспірантів, викладачів та наукових співробітників усіх структурних підрозділів Університету.

 Всі, хто прагне підвищити рівень знань та кваліфікацію посередництвом поїздок на навчання, викладання, стажування чи проведення наукових досліджень у кращих навчальних закладах світу, відвідують заходи у визначений час і мають можливість різнопланової консультації щодо підбору програм, подачі аплікаційних документів та фінансування усіх видів академічної мобільності.

2

Зокрема, презентації-тренінги можливостей для отримання грантів та стипендій було проведено для цільової аудиторії  хімічного (15 вересня), фізичного, радіофізичного, механіко-математичного факультетів та факультету кібернетики (19 вересня), для студентів, викладачів та науковців економічного факультету, факультетів психології та соціології (20 вересня), а також для слухачів із юридичного, історичного, філософського факультетів та Інституту філології (21 вересня), Інституту журналістики та Інституту міжнародних відносин (27 вересня), для всіх зацікавлених з ННЦ «Інститут біології», ННІ «Інститут геології», географічного факультету, факультету інформаційних технологій та Інституту високих технологій (29 вересня).

4

 Приємно що присутні на заходах студенти, викладачі та науковці вже визначилися зі своїми цілями. Це видно по зацікавлених очах та серйозних запитаннях, що  були поставлені під час презентацій.

5

 Співробітник Відділу Валерія Овденко докладно розповіла про можливості фінансування, що надаються університетами, урядами країн та фондами. В основному інформація стосувалася можливостей для поїздок на навчання та стажування у США та країни Європи, адже саме ці напрямки цікавлять найбільшу кількість студентів та викладачів.

3

 Відзначимо, що керівництво факультетів та інститутів взяло активну участь в організації заходів, поінформувавши викладачів, науковців, студентів про їхнє проведення та забезпечивши аудиторії необхідним для проведення презентації обладнанням.

6

 Дякуємо усім структурним підрозділам Університету та їх керівництву за гостинний прийом і активність! А тим, хто планує брати участь у програмах міжнародних академічних обмінів, бажаємо успіхів.

В рубриках: Наші заходи

 

Залиште коментар