Міжнародна програма студентського обміну Global UGRAD

Грантодавець: Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США;
Країнапроходження навчання: США;
Офіційний сайт: https://www.irex.org/projects/global-undergraduate-exchange-program-eurasia-and-central-asia-global-ugrad (англійською) та http://ukrainian.ukraine.usembassy.gov/uk/academic_exchanges/ugrad_description.html (українською);
Контакти: електронна пошта ugrad@irex.org (писати англійською) та KyivUGRAD@state.gov або телефон у Києві (+38 044) 521 50 43;
Дедлайн (може варіюватися з року в рік): 1 січня кожного року.

Міжнародна програма студентського обміну (Global UGRAD) в Євразії та Центральнії Азії – це програма Відділу освітніх та культурних програм Держдепартаменту США. Програма UGRAD надає можливість студентам денних відділень вищих навчальних закладів з Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Казахстану, Молдови та Російської Федерації пройти навчання протягом 1 академічного семестру, студентам з Грузії, Киргизстану, Таджикистану, Туркменістану, України та Узбекистану протягом 1 академічного року. Всі учасники відбираються на основі відкритого конкурсу.

Конкурс на участь у програмі  Global UGRAD відкритий і грунтується на оцінці сукупності академічних та особистих досягнень кандидатів. Всі заяви буде розглянуто, півфіналістів буде запрошено на співбесіду.

У програмі можуть брати участь студенти 1, 2, 3 і 4-их курсів (обов’язкова умова – після повернення з програми у студентів повинен залишатися як мінімум один семестр до отримання диплому про вищу освіту).

Учасники будуть обиратися за такими критеріями, як академічна успішність, лідерський потенціал, знання письмової та розмовної англійської мови й готовність учасника перебувати у США як студент/студентка за програмою обміну.

Учасники програми навчатимуться в Сполучених Штатах протягом одного семестру без отримання ступеня за будь-якими спеціальностями. Учасникам програми, які планують навчання в США за спеціальностями «юриспруденція» або «медицина», буде запропоновано вивчення тільки базових курсів із цих спеціальностей. Зацікавленим кандидатам з медицини, сестринської справи, ветеринарії, фармакології або інших клінічних спеціальностей буде запропоновано вивчення тільки базових курсів з цих спеціальностей без безпосереднього догляду за пацієнтами, а також без догляду за тваринами.

Спеціальності:

· Американістика · Інженерна справа · Психологія
· Антропологія · Інформаційні технології · Соціологія
· Бізнес · Кримінальне право · Сільське господарство
· Біологія · Масові комунікації · Управління в сфері сервісу і туризму
· Бухгалтерський облік · Міжнародні відносини · Управління природними ресурсами
· Геологія · Міське планування · Фізика
· Економіка · Освіта · Хімія
· Журналістика · Політологія · Юриспруденція

 

Можуть бути розглянуті і інші спеціальності, зокрема медицина, ветеринарія, фармакологія.

Всі учасники програми пройдуть навчання на денному відділенні в університеті або коледжі США протягом одного академічного семестру або року. Протягом першого семестру кожен з учасників має присвятити 20 або більше годин волонтерській роботі на міста перебування на території США. Протягом другого семестру пройдуть професійне стажування (тільки для річних програм).

Вимоги до кандидатів:

Програма забезпечує повне фінансування і пропонує:

Для участі у програмі UGRAD приймаються анкети ЛИШЕ в електронній формі.

Кандидатам необхідно зареєструватися на сайті www.worldlearning.org/ugrad, щоб отримати доступ до інтерактивної системи заповнення анкет для участі у програмі. Кандидати зможуть заповнити свою анкету, а також відправити рекомендаційні листи та інші документи онлайн.

Список необхідних документів:

Також бажано подати офіційний сертифікат тесту TOEFL (хоча допускається, що на момент подання документів цей тест іще не складено) та всі наявні сертифікати, грамоти та інші документи, що засвідчують високий рівень академічної успішності та/або знання мови. Фіналісти, які не мають сертифікату про складання TOEFL, будуть зобов’язані скласти цей стандартизований  тест на знання англійської мови.

Автор: admin